tirsdag 30. mars 2010

Rio baby

No er vi stasjonert et steinkast fra Copacabana i Rio de Janeiro. Vi bur på en vandrerheim, og her skal vi vere i ei veke. Väret er strålande, og i dag har vi vert på stranda og spilt beachvolley. Der mötte vi en gymlärar frå Arendal som kom bort til oss når ho hörte at vi snakka norsk. Verden er tydeligvis ikkje stor - etterkvert fant vi ut at ho er en tidligare klassekamerat av Magne Hornnes. Så vi lovde at vi skulle hilse fra "Björg, en av tvillingane fra Sörlandet". Ho blei entusiastisk med oss og spilte mot en gjeng gamle, portugisiske veterana som fortsatt hadde dreisen. Dei var iallfall rutinerte. Her er forresten noken bilde fra padleturen vår på Ilha Grande den siste dagen.

søndag 28. mars 2010

Livets glade dager paa Ilha Grande

Ei lita oppsummering frå dei siste dagane:
Vi har no hoppa 14 timar tilbake i tid og hatt to lange flyturar, med ei overnatting i Johannesburg. Der blei vi plukka opp av Simon, ein Guro har gått på folkehøgskule med. Vi blei henta og kjøyrt til Soweto, som er den største bydelen, der det bur tilsvarande heile Norges befolking. Fekk der ein varm velkomst av baade familie, venner og naboar. Eldstebroren stod aa kokte på smalahove, noko som han brukte aa livnære seg på, mens ein anna bror var utdanna tradisjonell healer. Etter litt sosialisering slokna vi omtrent midt i ein samtale i ni-tida, heilt utkjøyrt etter å ha reist i over 24 timar. Tidleg neste morgon vart vi fulgt av både familie og vennar heilt fram til innsjekkinga. På vegen la vi dessutan godt merke til at byen er sterkt prega av det kommande VM, med store fotballar som dukkar opp overalt og store oppussingsprosjekt.

Etter ei natt i Sao Paulo, rakk vi på hengande håret ferja til Ilha Grande, der vi no befinner oss. Her storkosar vi oss på ei fredeleg øy utan bilar, og bur omringa av fjell, regnskog og kvite strender.

Naboane i fjellsida der vi bur paa eit lite, koseleg hostel.

Bilda er ifraa turen vaar til Lopes Mendes igaar, den finaste og mest kjende stranda paa Ilha Grande. Vi vart frakta til stranda i ein liten trebaat, mens turen tilbake tok vi til fots over fjellet gjennom regnskogen - ein SVETT og spennande opplevelse.

Sist men ikkje minst vil vi gratulere Solveig med dei store 21! :) Haapar at du storkosar deg og ikkje gjekk paa ein smell med spritgeleen, du skulle vore her i paradis med oss og feira! :)

lørdag 27. mars 2010

No er vi trygt framme paa paradisoeya Ilha Grande, som er den nest stoerste oeya i Brasil. Deilig aa slappe av litt etter tre lange daga med reising og fly. Skal skrive meir om Ilha Grande seinare, no kjem foerst litt bilder fra Fraser Island!

mandag 22. mars 2010

Siste dag i Australia

Her kjem litt godt og blanda fraa vaare siste dagar her i Aussiland. Foerst litt meir skrytebilder fraa fallskjermhoppinga vaar:

Ei koselig gammal dame vi moette paa en pub her i Cairns, daa ho stod og tukta soennen sin for aa skyte paa hjortar med et leikegevaer.

Grilling og bading med vaare svenske venna.

!I gaar tok vi turen ut til et av reva i The Great Barrier Reef, der vi fekk oss et lite kurs i scubadiving. Og kven moette vi plutselig paa daa vi stod morgentroette paa baaten foer vi skulle til aa reise ut? Jo, Lise-Martine, Helle og Ingebjoerg som vi ikkje hadde sett sida vi var i Byron! Tilfeldig? Neppe. Eller kanskje veldig. Men goey var det iallefall!

I gaar var vi ute en siste kveld med svenskane. Lise-Martine, Helle, Ingebjoerg og to tyskera var ogsaa med paa laget. Her er noken blinkskudd fra kvelden:

I dag tar vi turen ned igjen til Sydney, der vi skal tilbringe ei siste natt foer vegen gaar vidare mot Brasil i morgon. Flyturen ned dit tar ikkje mindre enn 3 timar - det seier litt om kor langt vi egentlig har koeyrt oppover her..
Dagen derpaa har vi en LANG flytur foran oss: Foerst 14 timar til Johannesburg, der Simon fra folkehoegskulen til Guro har tatt oss under sine vinger og gitt oss soverom for ei natt. Som takk for gjestfriheten har vi tatt med oss en Best of-cd av yndlingsartisten hans - Bjoern Eidsvaag! Deretter ventar ei 10-timers flyreise over Atlanteren, foer vi endelig setter foettene paa brasiliansk jord i Sao Paulo.

Ellers vil Anne gratulere lisjesysta (som ikkje er saa liten lenger) heime i kalde nord med overstaatt bursdag! Pakke faar du i juni ;)

søndag 21. mars 2010

Skydive baby

I gaar gjorde vi det drastiske og sjukaste vi noken gang har gjort: vi kasta oss ut fra et fly 14000 fot over bakken. Foelelsen er helt ubeskrivelig! Tidenes kick!! Vi fauk i fritt fall 60 sekund i 200km/t. Paa kvelden reiste vi ut for aa feire med svenskane som og har komt seg til Cairns. Silje og Anne blei plutselig dratt opp paa bardisken i en dansekonkurranse, og maatte konkurrere mot jenter som etterkvert kasta av seg klea. Anne klarte likevel aa bli stemt rett fram til finalen.

Ellers har vi vore i Cairns sia torsdag, og i dag har vi levert fra oss campervansa. Det syns vi er skikkelig trist! Vi presterte paa fredag aa nesten gaa bensintomme naar vi reiste for aa sjaa paa et stort tre og en veldig fotografert foss. Haha.
I dag har vi slappa av i sola og hengt med vaar svenske gjeng. I kveld har vi grilla kengurukjoett paa stranda og spilt volley i et basseng. Idet vi skulle opp av bassenget kom ei MONSTERregnbye og lagde flom i gatene.

tirsdag 16. mars 2010

Norge + Sverige = awesome

Sia vi ikkje fikk reise paa Whitsunday's, blei vi berre vaerande i Airlie Beach. Vi var ute baade mandag og i gaar, og det kan virke som kver dag er som en loerdag paa tresken heime. Vi har festa med dei svenske vennane vaare, noke som har vore veldig kjekt. I kveld skal vi alle lage taco i lag, noke vi ser veldig fram til!

Rett etter ditta bildet enda kvelden til Silje paa rekordtid. Ho tok en tur paa badet og hilste paa elgen, og etter det bar det rett til sengs.

mandag 15. mars 2010

Campingliv paa Fraser Island

Vi har tilbrakt 3 dagar og 2 netter paa Fraser Island, verdas stoerste sandoey. Oeya har den einaste regnskogen i verda som veks paa sand. I havet kryr det av hai og stingers(doedelige manetar) og paa land spring dingoane rundt som ville hundar eller noke saant.

Vi var 29 stk fordelt paa 4 bilar. Vi var plassert i bil med Amanda og Viktor fraa Sverige og Anat fraa Israel. Ellers krydde det av skandinaverar, blant anna ein svenske som hadde tilbrakt det siste halvaaret paa Nortura i Sogndal.

Som den einaste 21-aaringen med lappen i gruppa vaar, fekk Guro hovudansvaret for bilen og var sjaafoeren vaar paa oeya, en sak ho mestra som den den foedte sandkoeyrar. Ifoelge Guro er det som aa koeyre i 2 meter hoegt snoefoere, saa det var ikkje heilt uvant kost for ho.
Campinglivet paa Fraser var litt som aa vere i ein camp paa Roskilde; vaeret varierte mellom sol og plutselige piskebyger med regn og paa kveldane var det grilling, sipping paa oel, kartongvin og bourbon.

Daa Silje var nede paa stranda og krabba i sanden klarte ho merkelig nok aa faa ein manet klistra fast paa armen. Silje som har lest om Australias doedelige stingers begynte raskt aa faa urovekkande symptom. Naar solbrentheten forsvann fraa ansiktet og ho sa ting som "tenk om eg doer" fann vi ut at det var best aa legge ho i teltet med beina hoegt. Vi tok ei ringerunde til turoperatoerane og engasjerte fleire folk i hjelpeoperasjonen. Men daa ho fekk hoeyre at maneten ikkje var av den doedelige sorten forsvann symptoma raskt og den glade, solbrente Silje kom tilbake. For sikkerhets skyld tok ho i bruk eit tips ho hadde faatt fraa nokre av vaare israelske campevenna og vi hadde faatt fraa ein episode i "Friends", og tissa paa armen.

Daa vi kom til campingplassen andre dagen, viste den seg aa ha stengt dagen foer pga aggressive dingoar. Vi fant oss likevel ein lysning aa campe paa foer tidevatnet kom opp i bilen, men det viste seg aa ikkje vere heilt fritt for dingoar der heller. Utpaa kvelden begynte vi aa sjaa dei luske rundt telta vaara. Litt ekkelt i og med at vi ikkje hadde glidelaas paa vaart telt, og at nokre dingos hadde angripe "two big blokes"(ifoelge rangers) dagen foer.

Ellers var vi innom hoegdepunkt som saltvannsbassenget Champagne pools og den krystallklare innsjoeen Lake McKenzie. Her har vi mange flotte bilete som kjem naar Guro sitt kamera er oppe og gaar.

Etter tre dagar paa Fraser heada vi nordover og det som har moett oss paa vegen er skilt som "plan your evacuation" og snakk om ein syklon som er paa veg. I gaar kom vi til Airlie Beach, der planen var at vi skulle segle til Whitsunday Islands med seglbaaten Matador. Fram til i dag tidlig trudde vi at seglturen skulle gaa som planlagt, men no har vi nettopp faatt vite at den er kansellert pga syklonen og generelt daarlig ver. Locals virka likevel ikkje til aa vere saa bekymra for stormen som ligg uti sjoen og truar, og forhaapentligvis kjem den til aa treffe lenger nord om den kjem inn til kysten i det heile tatt.

Her i Aussieland florerer det av spreke padder. Silje fekk denne fornoegde tommeltvinnande tilskuaren daa ho skulle ta seg en dusj eine kvelden.