Iglemyr-skole.no
Iglemyr-skole er rangert som 321.405 i Norge. 'Iglemyr skole - SANDNES.'
321.405Rang i Norge
--Verdens-rangering
| Sider lest per måned | < 300 | |
| Besøk per måned | < 300 | |
| Verdi per besøkende | -- | |
| Estimert verdi | kr 5.622,54 | |
| Eksterne lenker | 2 | |
| Antall sider | -- |
Sist oppdatert: 19.04.2018 . Estimert data, vennligst les ansvarsfraskrivelsen.
Innhold
www.Iglemyr-skole.no
Emner: Til Forsiden, Om Skolen, Skoleruta, Skolefritidsordning, Skolehelsetjenester, og Su-samarbeidsutvalget.
- Populære Sider
- iglemyr-skole.no Ukeplan for 5. trinn Nord uke 17 og 18:
- iglemyr-skole.no Iglemyr skole / 1. Trinn - SANDNES
- iglemyr-skole.no Iglemyr skole / Om skolen / Skolerute for Iglemyr skole 2010/2011 ..
- iglemyr-skole.no Iglemyr skole / 7. Trinn - SANDNES
- Lenker ut
- matematikk.org www.matematikk.org
- hjernekraft.org FIRST LEGO League Scandinavia - Forside
- tusenmillioner1-4.capp.. Tusen millioner 1-4 (bokmål) - matematikk 1.-4. trinn
- dubestemmer.no Du Bestemmer - om nettvett og personvern
| Server Sted | |
| Telsys As Mandal Norge 58.77, 6.35 | |
Telsys As Mandal er hvor serveren Lotus-Domino finnes. ns2.hyp.net, ns3.hyp.net, og ns1.hyp.net er nettstedets DNS-navneservere. Dets IP-nummer er 80.232.62.58.
IP: 80.232.62.58
Web Server: Lotus-Domino
Encoding: utf-8
| PING www. (80.232.62.58) 56(84) bytes of data. | |
| 64 bytes from 80.232.62.58: icmp_seq=1 ttl=115 | 143 ms |
| 64 bytes from 80.232.62.58: icmp_seq=2 ttl=115 | 143 ms |
| 64 bytes from 80.232.62.58: icmp_seq=3 ttl=115 | 143 ms |
| --- www. ping statistics --- | |
| 3 packets transmitted, 3 received, 0% packet loss, time 1999ms | |
| rtt min/avg/max/mdev = 143.279/143.354/143.489/0.095 ms | |
| rtt min/avg/max/mdev = 143.279/143.354/143.489/0.095 ms |
Et ping sendt til serveren angir tiden 143 ms.
| Server klargjøring | |
| Server: | Lotus-Domino |
|---|---|
| Date: | -- |
| Last-Modified: | -- |
| Expires: | -- |
| Content-Type: | text/html; charset=UTF-8 |
| Content-Length: | 29779 |
| Cache-control: | no-cache |
